lauantai 10. marraskuuta 2007

Suunnitelma

Mjauu.

Mä tässä yks päivä suunnittelin että jos viittis kääntää kylkee. Toi Tuuli ja sen emäntä tuli siihen kameran kans heiluun, niin saatte nyt sitte nähdä et miten mun käännös tapahtuu.


"Äh ku ahistaa tämä könötys, pakko kai sitä on kääntää kylkeä."



"Jos tuonne ikkunaa kohti pyörähtäis.... "



"Huhhuijaa... nyt on jo neljäsosa matkaa käännytty."



"Hei jelpitkö vähän kun näin pitkälle jo pääsin?"



"Tai no tässä on ihan hyvä, en mä jaksakaan kääntyä kokonaaaa.....zZzZz."



3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana suunnitelma! Ja ihanan kissamainen ote! Ja ihana kissakin! Ja ihanasti kerrottu! Ylipäätään, ihana! =oD

Anonyymi kirjoitti...

Moi! Etteks tekään oo Blogilistalla? Oisitte ny! Ois niin paljon helpompi seurata millo päivitätte! Mua kiinnostais ku mäkin oon tämmönen reppana-kissahenkilö alunperin, ja aika paljo viel nytkin.

Anonyymi kirjoitti...

No moro Tuuli! (ja samalla spock tietty! On muuten komian oikiaoppinen käännös!)

Joo toi kiipeilyhässäkkä o ihan ykkösvempele, ei meitä siellä ylhäälläkään pelota! Vaiks Tuhka kyllä kerran jo putos sieltä, mut ei sille kuinkaa käyny, kolmen sekunnin päästä oli jo takas ylös menossa :D Ei korkeissa paikoissa oo mitään pelättävää, ku aina voi kynsillä tarrautua pudotessa johonki kiinni,mihin ny vaan yltää. (vaikka emäntään! ;D)