maanantai 26. marraskuuta 2007

Tyytyväinen kissa

Miu mau!

Ai että oli kiva kun isäntä tuli lauantaina yövuorosta ja se alkoi leikkimään mun kanssa keskellä yötä! Siis kello oli melkein kolme. Me kyllä vahingossa herätettiin sitten emäntäkin kun mä innostuin hyppimään sen päällä. En mä oikeesti tarkottanut mutta se vaan jotenkin heräsi.
Mun lempilelu on isännän vanha kengännauha, jota mä vartioin tosi tarkkaan. Se on toi musta nauha, jonka päällä mä makoilen.
Täs on sit samalla mun kuva tämän viikon haasteeseen, aiheena on tyytyväinen.



T: Tuuli

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

VOi toista on niin itsetietoisen ja tyytyväisen näköinen että. :)

Anonyymi kirjoitti...

Moikka Tuuli :)
Hieno kuva susta, sä oot niin nätti!

Mullakin on musta kengännauha jolla mä tykkään leikkiä aina vaan kun MunIhminen muistaa kaivaa sen esiin. (Se on piilossa muun ajan etten mä sotkeudu siihen ja satu vahinkoa.)

Heippa!

Anonyymi kirjoitti...

Heips Vieno!

Jaa siksikö ne piilottaa tuon narun aina välillä? Mä oonkin ihmetellyt että onko se ihan pakko aina laittaa johonkin mistä mä en sitä löydä. Ärsyttävää. Mutta kai ne nuo ihmiset vaan aattelee meidän parasta...

Anonyymi kirjoitti...

Tuuli, mä luulen että just siksi. Mäkään en saa leikkiä naruilla kuin vain silloin, kun MunIhminen on kotona. Kai se pelkää että mulle voisi sattua jotain.

Jaana kirjoitti...

Hei!
Meidän kissan parhaimpia leikkikaluja ovat kengännauhat. Niitä on parikin, sillä toista aina kuivatetaan välillä, kun se löytyy vesikupista. Kissamme on myös löytöeläinkodista (vaikka ei sananmukaisesti ole löytökissa).