perjantai 15. helmikuuta 2008

Kieli

Lurps!

Joululomalla kun mä olin mummun luona, toi emäntä otti aika monta kuvaa. Tässä mä sit pesen mun nättejä tassuja.


Mä osallistun kissakuvahaasteesen just tällä kuvalla, kun aiheena on kieli.


Pakko muuten kertoo teille yks juttu samalla. Siis voitteko uskoo, joku ihme tyyppi tuli meille sunnuntaina. Semmoinen kovaääninen punatukkainen nainen! Mähän olin aivan paniikissa. Eikä siinä kaikki! Kun kello alkoi olla 11, se kehtasi pistää nukkumaan meidän vuodesohvalle. Voitteko kuvitella? Siis ihan kuin mä olisin antanut sille luvan jäädä yöksi! Hohhoi! Onneksi se sitten aamulla lähti.
Vaan ei kestänyt onni kauaa, kun se tuli illalla taas. Aivan käsittämättömiä juttuja tapahtuu tässä talossa. Mä en ollut uskoa korviani, kun emäntä kertoi että se punatukkainen täti jää meille asumaan muutamaksi viikoksi.

Nyt mä olen sitten muutamana yönä käynyt tutkimassa sitä tätiä, haistellut sen laukut ja hiippaillut sen päällä kun se nukkuu. Mä olin kyllä aika epäluuloinen, mutta sitten yks aamu sattui taas uusi yllätys!
Se punatukkainen täti meni jääkaapille, ja se otti sieltä semmoisen samanlaisen paketin kuin mitä mummulla on. Ja mä tiedän että siellä paketissa on herkkumakkaraa. Voi jee! Sithän mä tajusin että tää on ihan huippu täti. Sit me yhdessä syötiin sitä herkkumakkaraa, ja mä tulin niin iloiseksi, että juoksin pitkin taloa koko päivän. Matot meni ruttuun, ja emäntäkin nauroi mulle koko ajan. Mutta ei se mun menoa haitannut ollenkaan.

Nyt se täti meni kuulemma käymään jossain viikonlopuksi, mutta se tulee takaisin taas sunnuntaina. Mä kyllä odotan että aika menis äkkiä, niin se antais mulle taas herkkumakkaraa...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oho, teilläpäs on jännä täti siellä! Me joudutaan aina tyytymään vaan tähän samaan vanhaan. Tai no, antaa sekin raksuja, mut ei se oo edes yhtään punatukkainen eikä mitää...

Anonyymi kirjoitti...

Terveisiä tätä kautta vaihteeksi.
Iskä